zondag 23 mei 2010

Les Paul Black Beauty kopie met Gretsch elementen

zondag 23 mei 2010

Aangeboden: Les Paul Black Beauty kopie met Gretsch elementen Prijs: € 225,00

Hierbij verkoop ik mijn Les Paul Black Beauty. Origineel van Bakers Professional.
De body heeft een mahonie toplaag.
De gitaar heeft 3 humbucker elementen. 2 van Gretsch en 1 GFS Pro Tube.
Het middelste element wordt geschakeld via een push-pull pot (aan of uit).

Hardware is chroom.
Wilkinson - EZ lock tuners (heeft 2 gaatjes aan de bovenkant)
Roller bridge (niet de standaard brug)
Epiphone tailpiece
Ik heb de elmenten en het overige hardware zelf vervangen.

Ik heb zelf de decals van Gibson aangebracht.

Heel veel mogelijkheden wat het geluid betreft. Maakt niet uit wat voor muziek
je maakt, van Rock tot Jazz!
Gitaar speelt fantastisch maar gaat weg omdat ik geld nodig heb voor een hollow body gitaar.
meer info


0 reacties: