maandag 14 juni 2010

Ibanez RG 470 japan; floyd rose, humbuckers TK/TR

maandag 14 juni 2010

Aangeboden: Ibanez RG 470 japan; floyd rose, humbuckers TK/TR Prijs: Zie omschrijving

Hierbij bied ik mijn Ibanez RG 470 te koop aan. De
gitaar mag weg aangezien ik alleen nog bas speel.Ik heb
deze gitaar in 2001 nieuw gekocht (waarschijnlijk heb ik
de factuur zelfs nog wel ergens) bij de soundshop in
amstelveen.
Het betreft een RG uit de japanse fabriek van Ibanez,
deze gitaar is kwalitatief dan ook een stuk beter dan
wat er tegenwoordig uit China komt onder het zelfde
typenummer... De gitaar is zeer makkelijk bespeelbaar en
heeft verschillende goede geluiden, van warm clean tot
metal, je kunt er vanalles uithalen. Het tremolosysteem
is erg stabiel en betrouwbaar.
Specificaties:-Body: basswood-Neck: maple (Wizzard
II)-Toets: palissander-Pickups: H-S-H Ibanez V7, V8 en
S1 pickups-Brug: Lo-Trs Floydrose tremolo, Zeer stabiel,
de gitaar houdt erg goed stemming.
Het geluid is behoorlijk veelzijdig; van warm clean tot
scherp voor een goed scheurgeluid. De gitaar heeft wat
gebruikssporen, maar die doen niet af aan de klank en
bespeelbaarheid. Het was destijds een gitaar van ruim
700 euro, op onzinbiedingen ga ik niet in.
prijs: E 300,-

  • *Ruilvoorstellen betreffende basgerelateerde objecten
zijn ook welkom

Mail naar: joopschouten@hotmail.com

Zolang de advertentie hier nog staat, is de gitaar nog
niet verkocht.
meer info


0 reacties: