vrijdag 19 november 2010

Epiphone Les Paul Custom Aged White!!!

vrijdag 19 november 2010

Aangeboden: Epiphone Les Paul Custom Aged White!!! Prijs: € 375,00

Ongeveer 2,5 jaar geleden gekocht maar ik speel nu wat minder en doe dat nog vooral op mijn strat. Maar wat een geweldige gitaar met een geweldige look! Hij ziet er nog helemaal tiptop super uit, alleen thuis gebruikt.

Je kan hem bij me proberen, eventueel wil ik hem ook wel verzenden. Ik heb nog de stevige kartonnen doos waar hij in ieder geval veilig en stootvrij in verzonden kan worden.

De koning onder de solid body gitaren ziet er werkelijk oogverblindend uit. De bijnaam van de Les Paul Custom is dan ook 'Tuxedo LP' ofwel een Les Paul in smoking! De goudkleurige hardware, split-diamand ontwerp op de kop en blokvormige inleg in de toets zien er fantastisch uit. Deze gitaar klinkt natuurlijk ook als een klok. Net als de duurdere Amerikaanse Gibsons heeft deze Epiphone Les Paul Custom bergen sustain, mede dankzij de klassieke Alnico humbucker pickups.
meer info


0 reacties: