vrijdag 7 januari 2011

Prachtige Tabacco-Burst Telecaster

vrijdag 7 januari 2011

Aangeboden: Prachtige Tabacco-Burst Telecaster Prijs: € 225,00

excuus voor de minder goede foto's.... moeten flitsen

Hobby'ist gitaarbouwer/reparateur/telecaster liefhebber doet een van zijn zelf opgebouwde telecaster weg....waarom?
Ik vindt de hals toch net een tikkeltje te dik en ben een C-shape liehebber.........dat is de enige reden! en speel er dus te weinig op!

Telecaster is goed opgebouwd met een goed passende neck en body aansluiting, houtsoort van de body heb ik niet kunnen achterhalen, in ieder geval geen multiplex oid, maple hals met maple toets, deze combinatie resoneert ook zoals het moet!

hardware is een nieuwe Wilkinson brug, potmeters zijn van Mighty Mite, switch van Fender met een goede oude "mosterd" condensator op de tonepot, en heb eens gebruik gemaakt van EDEN "Crystal Mermaid" Vintage Tele Pickups, errrrrrig goed moet ik zeggen!

Ik hoef er niet de hoofdprijs voor, als ik de onderdelen er weer een beetje uit heb is het voor mij goed...... zit zelf te denken aan zo'n 200- 250 euro....dus wil je wat beters wilt als een beginners gitaar en toch niet te veel uitgeven, dan..........

Gitaar is in prachtstaat!
meer info


0 reacties: