woensdag 23 februari 2011

Fender American Deluxe Stratocaster FMT HSS evt.ruilen

woensdag 23 februari 2011

Aangeboden: Fender American Deluxe Stratocaster FMT HSS evt.ruilen Prijs: Bieden

De American Deluxe Stratocaster FMT (Flame Maple Top) HSS gitaar is een schitterend voorbeeld van klassiek Fender vakmanschap, met een prachtige 1/8"-dikke toplaag van massief flamed maple dat met de hand is gebogen op de alder body. Deze gitaar heeft een moderne C-vormige maple hals met een ebbenhouten toets en een adembenemende tobacco sunburst finish. Daarnaast heeft deze Deluxe Strat een DH-1 humbucking pickup, twee Samarium Cobalt Noiseless pickups en het S-1 schakelsysteem voor eindeloze klankvariaties. Verder een deluxe twee-punts gesynchronizeerde tremolo met pop-in arm (veel stemvaster dan de standaard Fender trems) abalone inleg en 22 medium jumbo frets. Inclusief fraaie vintage style Fender koffer, COA en alle case candy.

Foto's zijn van internet, mijn gitaar is in dezelfde onberispelijke staat, echt zgan! Ik heb deze gitaar verkregen door inruil maar zij mag weer gaan omdat ik eigenlijk op zoek was naar een USA Telecaster of een S/S/S USA Stratocaster.

Ruilen is dus een mogelijkheid. Ik ben op zoek naar een USA Telecaster of een S/S/S USA Stratocaster met maple hals (geen sunburst, geen highway) Ook een combinatie van een USA Fender met een kleine buizenversterker behoort tot de mogelijkheden met eventuele bijbetaling mijner/jouwerzijds.

Ook heb ik belangstelling voor een Gibson USA Les Paul met P-90's
meer info


0 reacties: