vrijdag 25 maart 2011

MINT Fender 1994 Ultra Strat in Blue Burst

vrijdag 25 maart 2011

Aangeboden: MINT Fender 1994 Ultra Strat in Blue Burst Prijs: Bieden

Fender 1994 Ultra Strat in Blue Burst in uitstekende staat inclusief koffer en alle boekjes

Vraagprijs is 1100 euro en inruilen kan tegen een Gibson ES335, ES137 ES175, zoiets. Ik betaal dan wel iets bij natuurlijk. Ik heb ook nog wat mooie effecten te ruil (zie andere advertentie)

Ik luister naar elk voorstel en wil wel graag foto's zien bij ruilvoorstellen.

Reden van verkoop: De hals is voor mij te snel en te soepel, ik heb zelf een ES335 (waar ik niet mee het podium op ga) met een wat dikkere neck en daar speel ik misschien wat stugger, maar wel lekkerder op (grote handen he ;-) ) dus vandaar inruil tegen een Gibson ES

Alles in topstaat! Is een verzamelstuk!
meer info


1 reacties:

Alain zei

Hallo,

Is deze gitaar nog te koop ?

U mag ook antwoorden via mijn e-mailadres "driftwood69@hotmail.com".

Dank bij voorbaat en groetjes,
Alain