vrijdag 30 september 2011

Prs Custom 24 CU24 Ruil mogelijk

vrijdag 30 september 2011

Aangeboden: Prs Custom 24 CU24 Ruil mogelijk Prijs: € 1.950,00

Na lang twijfelen mag hij weg, mijn PRS CU24. Fantastisch instrument die weinig gebruikt is omdat ik meestal op mijn Fender Telecaster speel (past meer bij de muziek die ik speel). De PRS is gemaakt in 2008. Men noemt de CU24 ook wel de 'spil' van PRS omdat alle gitaren van PRS gebaseert zijn op dit model. Hij heeft, gelukkig, nog de mooninlays wat ik persoonlijk véél mooier vind. Dat hoort gewoon op deze klassieker! Opvallend is dat deze een singlepiece quilt top heeft. Komt weinig voor bij PRS, de meeste hebben een twee-delig bovenblad. Waarschijnlijk een 'special order'? De kleur is Black Cherry, ook al een zeldzamere kleur van PRS. De neck is een regular wat heerlijk speelt! Vaak zie je een wide thin (dunne neck) of een wide fat (dikke neck) wat vaak niet lekker speelt. Natuurlijk heeft deze de 5-way rotary switch, wat even wennen is maar na een paar dagen weet je niet beter meer! Een maand geleden is deze gitaar nog afgestelt en een onderhoudsbeurt gehad door Patrick Koopman (gitaartech van Steve Vai). Gitaar heeft een superlage aktie zonder buzz of rammeltjes! Tremolo ontstemt niet en komt keurig netjes op zijn 0-punt terug! Komt uiteraard inclusief alle papieren. Op de originele PRS koffer zit zelfs nog de scancode! Al met al een perfekte gitaar!

Nieuwprijs was ruim 2600,00 euro. Hij mag nu weg voor 1950,00 euro. Voor de koopjesjagers en afdingers: reageer alstublieft niet want dan weet u deze gitaar niet op waarde te schatten en daar reageer ik simpelweg niet op! Voor alle serieuze gegadigden: bel of mail mij gerust!
Ruil/inruil kan ook.
Ik zoek nog het volgende:

- Fender '57 Twin Amp
- Marshall of Mesa top met 2x12 cabinet of combo
- Fender '51 Nocaster of een Telecaster Custom Shop
- Fender Stratocaster Custom Shop
- Fender Telecaster USA
- Denk je een andere versterker of gitaar van gelijke waarde te ruil heb, laat het me dan ook even weten.
Eventuele bijbetaling, mijn,- of uwerzijds in oveleg.
meer info


0 reacties: