woensdag 1 februari 2012

Yamaki Les Paul Custom

woensdag 1 februari 2012

Aangeboden: Yamaki Les Paul Custom Prijs: € 799,00

Ik bied hier mijn zeer zeldzame Yamaki Les Paul Custom aan.
Deze gitaar is meer dan 30 jaar oud maar door goed onderhoud en algehele kwaliteit is hij nog steeds in zeer goede conditie.
Ik doe deze gitaar weg omdat ik er niet zoveel meer op speel en ik het geld goed kan gebruiken.

Voor de mensen die Yamaki niet kennen:
Yamaki is een gitaarbouwer die voornamelijk bekend stond om haar kwalitatief zeer goede akoestische gitaren. Yamaki heeft ook veel modellen gekopieerd van andere gitaar makers zoals: Fender en Gibson. De Yamaki LP Custom is een exacte kopie van de '70 Gibson's. Hij speelt erg fijn, dit is mede dankzij de geweldige afstelling door gitaarwerkshop Arie de Vocht. Kom langs en probeer deze gitaar! U zult versteld staan van het gevoel dat in de gitaar zit.

Door de EMG Humbuckers is het geluid erg mooi.

De originele gitaarkoffer krijgt u er natuurlijk bij maar ook een draagtas.


Twijfel niet om me een mailtje te sturen, ik reageer erg snel!
meer info


0 reacties: