zaterdag 3 maart 2012

vintage white 60's Relic Haar custom stratocaster no Fender

zaterdag 3 maart 2012

Aangeboden: vintage white 60's Relic Haar custom stratocaster no Fender Prijs: Ruilen

nee zeker geen Fender deze lichte relic Haar custom stratocaster
de kwaliteit van de Haar stratjes zijn algemeen bekend in Europa misschien de helewereld zo onder tussen
wereld stratjes die vergelijkbaar zijn met de duurste Custom shop stratjes
dit is een 60's model en licht relic, dus niet over de top
heeft de heerlijk klinkende custom wound Voodoo ST60 grey pups
This pickup replicates that grey bottom HENDRIX sound from a '64~"66 style pickup. Hand Wound.
een Calaham steel tremolo (de best there is!)
waarom weg als hij zo goed is?
ik ben gewoon geen strat mens, ik kan er niets aan doen.
ik heb er een tijdje geleden mijn Gretsch op ingeruild en zou toch weer een echte Gretsch terug willen
een Gibson Les Paul of ES 165/175/ 335 /339 is ook een optie (geen studio oid.)
dus daar wil ik hem het liefst mee ruilen
eventueel ook te koop dan koop ik zelf weer een Gretsch


En voor de gene die het niet wist er is een wachtijd van een aantal maanden voor een Haar custom strat
oh ja als je bied of mailt geef dan antwoord als je reactie krijgt.
meer info


0 reacties: