woensdag 8 juni 2011

Gibson Usa Joe Perry signature Les Paul

woensdag 8 juni 2011

Aangeboden: Gibson Usa Joe Perry signature Les Paul Prijs: N.o.t.k.

Joe Perry's signature Les Paul model is as unique as his guitar work with Aerosmith. A special bridge pickup wound to Joe's specs, an active mid-boost control with a tone-shaping circuit give the Joe Perry Les Paul the definitive rock and roll sound.

Ik had de gedachte om hem te gaan bewaren als investering want deze zijn alleen in '97 gemaakt, maar ik speel er niet op en het is zonde om zo'n goed gitaar ongebruikt te laten verstoffen.
is in goede staat recent een service/afstelbeurt is dus op en top en "ready to rock"

origineel met originele case ,checklist en electronika schema van de speciale midboost/wah
deze Joe Perry signature LP is een collector want is alleen in '97 uitgebracht en zal je niet vaak tegenkomen.
mijn vraag prijs voor deze Joe Perry is €1950,-
koop je nog geen nieuwe standard voor en deze blijft zijn waarde minstens behouden!!


ik heb het liefste gewoon cash maar aangezien het een aardig bedrag is ben ik bereid tot inruil van
Fender,Gibson en Gretsch
bied maar aan en doe een leuk voorstel.
meer info


0 reacties: