dinsdag 14 juni 2011

Handmade gitaren aangeboden

dinsdag 14 juni 2011

Aangeboden: Handmade gitaren aangeboden Prijs: Op aanvraag

Handmade gitaren aangeboden. Als gitarist heb ik me vaak geergerd aan slechte gitaren met name in de low budget klasse. Door op Ebay goedkoper in te kopen en soms ook materialen te recycelen kan ik ook gitaren aanbieden in het goedkopere segment. Let wel dit zijn allemaal massieve bodies en goeie halsen. Ook omdat ik geen arbeidsloon reken omdat ik het puur voor de hobby doe blijft het betaalbaar en is het vaak veel beter dan de Chinese junk.
Daarnaast bouw ik (ook op bestelling) high end gitaren, met alleen top A + Bodies, halsen en hardware. Op de foto's staan enkele voorbeelden met verschillende spec's.



  • Foto 1en 2 , massieve body, geolied en waxed , prima hals met rosewood toets en eenvoudige hardware. Goed betaalbare basis instrument die je langzaam zou kunnen upgraden indien gewenst.
  • Foto 3 en 4 massieve body en een erg goeie hals(met een minimale lak beschadiging op de kop). Hals is handmade(!)in Germany en speelt perfekt. Mooie black beauty Body en slagplaat in zgn black craqueler lak .
  • Foto 5-6 is een solid body van massief notenhout, geolied en waxed, super vintage hals met skunkstripe en vintage tuners, Wilkinson elementen (erg goeie betaalbare kwaliteit). 5 way switch (handmade in Germany) voor extra geluids opties. Echt een super Telecaster met een waanzinnige sustain.
  • Foto 7-8 is een high-end copy van een "72 Thinline. Warmoth body en slagplaat, top A+ neck van Texas Customs, hard rock maple en een gelakte rosewood toets, vintage Wilkonson tuners en Fender wide-range elementen, echt een beauty die ook nog super speelt en klinkt. Informatie en prijzen op aanvraag. Natuurlijk zijn er meerder foto's beschikbaar ook van eerdere projecten. Uitproberen over mijn super buizenbak kan natuurlijk ook altijd op afspraak. Eventuele opdrachten zijn bespreekbaar
meer info


0 reacties: