zaterdag 30 juli 2011

Bizonder mooie kwalitatief top Semi Acoustische GITAAR

zaterdag 30 juli 2011

Aangeboden: Bizonder mooie kwalitatief top Semi Acoustische GITAAR Prijs: € 395,00

Bizonder mooie kwalitatief top Semi Acoustische GITAAR van het merk GOLD

Deze gitaar heb ik vanuit casco op gebouwd. De gitaar is door een buitenlandse gitaar bouwer zonder hardware of electronica aangeleverd. De body is Quilted Maple Transparant met een Set neck van grote kwaliteit.
Ik heb daar goudkleurige hardware van boston op gezet en tuners met passende bruine knoppen.
De Pickups zijn van GFS en zijn van het type Dream 90 (P90) Single coil dus, dit mede vanwege de super klank en ook het minder resoneren. Hij klinkt echt fantastisch. De parelmoer volume en tone knoppen passen prachtig bij dit super instrument. Als je deze kwaliteit elders zoekt ben je een veelvoud van het bedrag kwijt.

Aan onderdelen en PU's en gitaar was ik al rond 400 euro kwijt. Maar ik heb lol in het bouwen van gitaren en ik kan dan weer verder met mijn professioneel geworden hobby.
Zie ook mijn andere advertenties
meer info


0 reacties: