zondag 3 juli 2011

Ibanez SZ520 QM + Line 6 spider 2

zondag 3 juli 2011

Aangeboden: Ibanez SZ520 QM + Line 6 spider 2 Prijs: € 650,00

Hierbij bied ik mijn Gitaar en versterker aan.
De gitaar is een Ibanez SZ520 QM BB. Ik vind het een super gitaar, 3 jaar geleden gekocht bij Feedback in Apeldoorn. Ik ben er nog steeds heel voorzichtig mee. Lang met veel plezier op gespeeld maar doe het laatste jaar er niet veel anders mee dan afstoffen. Dit is ook de reden dat ik hem verkoop.
De versterker is een Line 6 Spider 2 type 212. Deze is 2 jaar geleden bij Feedback Apeldoorn gekocht. Dit is een versterker met 2 12inch speaker wat 150watt aan geluid levert. En dat is veel... Er zitten tal van mogelijkheden op en er zit eigenlijk alles in wat je van een versterker aan geluidseffecten en dan nog meer. Hij heeft 4 kanalen en een footswitch zodat je snel kan door schakelen tijdens het spelen.
Wat krijg je er bij:Alle kabels, van stopcontact naar versterker, versterker naar gitaar, versterker naar footswitchMini Marshall versterker (zie internet foto) Is een leuke versterker, kan je aan je broek hangen.CapoPlectrumAantal reserve snaren
Kortom een heel goed en compleet gitaar pakket. Het is gebruikt maar dat zie je er niet vanaf.
Gitaar: http://ibanez.wikia.com/wiki/SZ520QMVersterker: http://line6.com/spiderii/212.html
Als u interesse heeft hoor ik graag van u.
meer info


0 reacties: