maandag 12 december 2011

Hagstrom -Burns - Gold custom bouw

maandag 12 december 2011

Aangeboden: Hagstrom -Burns - Gold custom bouw Prijs: Zie omschrijving

Super klinkende HAGSTROM F300 (foto 1 en 2 )

Omschrijving: Werkelijk een pracht van een gitaar met de beroemde kop en een fenominaal geluid.
Ik heb de PU's vervangen door handgewonden Four Seasons single coils.
Daardoor is een fantastische gitaar ontstaan.
Tevens heb ik de matige chinese tone pots vervangen door USA CTS potmeters.
Een geweldige upgrade dus
Hagstrom staat van oudsher bekend om zijn fenominale halzen.
Lichte bespeelbaarheid en professioneel gebouwde gitaren

Voor verdere gegevens zie de aparte advertentie van de gitaar. PRIJS : 275 euro


BURNS SCORPION. (foto 3 en 4 )

Burns London maakte deze gitaar voor de rockende gitarist.
Maar door de vele schakelmogelijk heden is deze gitaar multi inzetbaar.
Speelt zeer prettig en heeft door zijn 24 frets een 2 octaaf bereik.

Twee Burns PU.s geven een geweldige sound.

Voor verdere gegevens zie de aparte advertentie van de gitaar. PRIJS : 325 euro

Naturel STRATOCASTER (foto 5 en 6 ) VERKOCHT
Deze Bloedmooie Naturel Stratocaster heeft een massieve Linde body (basswood) en een maple hals met rosewood toets. Verder een turtle slagplaat en afdekplaat. De hardware is van Boston en de PU's van GFS.
Ik bouw gitaren op met goede onderdelen. Op dit moment zit er een logo van de uitvinder op de kop.
De gitaar is dus een replica. Het is ook mogelijk het GOLD logo, wat mijn eigen merk is er op te zetten
Voor verdere gegevens zie de aparte advertentie van de gitaar. PRIJS : 295 euro


Fraaie STRATOCASTER Zwart met massief Linde body (foto 7 en 8)

Ik bouw onder de naam GOLD, gitaren van goede kwaliteit en een schappelijke prijs.

Ik reken namelijk geen bouwuren. Ik koop nieuwe massieve bodies en goede halzen en bouw daar een gitaar van op met prima hardware en Pick ups. De Pickups zijn van Artec en klinken zoals een strat hoort te klinken.
Een beetje Vintage maar toch modern.

Kom de gitaar eens uitproberen en verwonder je over de bespeelbaarheid en klank.

Voor verdere gegevens zie de aparte advertentie van de gitaar. PRIJS : 195 euro
meer info


0 reacties: