zaterdag 17 december 2011

Squier Stratocaster + Versterker + nog veel meer.

zaterdag 17 december 2011

Aangeboden: Squier Stratocaster + Versterker + nog veel meer. Prijs: Bieden

Beste mensen.

Hierbij bied ik mijn Squire Stratocaster aan.
Deze gitaar is voor rechtshandige mensen.
Ik heb hier 3 maanden op gespeeld daarna heb ik hem op de standaard gezet en heeft die eigenlijk alleen maar stof gevangen.

Er moet alleen 1 snaar vervangen worden de hoge E snaar. ( de onderste snaar dus) daarom kan ik niet zeggen dat die "zo goed als nieuw is" want anders krijg je weer verhalen van ja dit klopt niet dat klopt niet.

nu ter zaken.

elektrische gitaar:
Squire Stratocaster (kleur rood met wit) nog heel erg mooi want er is bijna niet op gespeeld dus.

Versterker:
ik heb een Cube 1.5 Versterker met 2 channels 4 drive-modussen en meer! en natuurlijk ook de bekabeling voor van je gitaar naar de versterker.

Headset:
Voor de echte fanatieke speler een headset erbij om lekker te kunnen rocken en dat alleen jij het hoort dus je hebt geen last van klagende personen/ouders/buren/broers of zussen noem maar op.
(die gewoon perfect aangesloten kan worden op de versterker door middel van een kopje dat er bij zit, dat kopje kan je ook verwijderen en dan kan je hem gebruiken voor onder anderen Ipods/iphones/Computers.alles eigenlijk.

Gitaar standaard:
Met je elektrische gitaar heb je natuurlijk een standaard nodig om hem op te laten staan. daarom heb ik een mooie zwarte standaard.

Switch:
Er zit ook een handige switch bij om te switchen.

Voeten steuntje: voor de speler die lekker wil zitten en de gitaar op zijn been wil laten rusten heb ik een voetensteun heerlijk voor beneden bij de bank:)

And last but not least

Elektrische gitaarhoes:
Iedereen wil zijn elektrische gitaar veilig vervoeren en zorgen dat hij geen schade krijgt daarom heb ik een mooie "FeedBack" gitaar hoes erbij zitten om de elektrische gitaar in te doen.

als extraatje zit er nog een toon regelaar bij die je muziek kan laten galmen.ook hartstikke leuk.

Als u geïnteresseerd bent kunt u met mij contact opnemen door mij te mailen.en anders kunt u geheid vrij bieden.

ik hoop dat deze elektrische gitaar bij een blije tweede eigenaar terecht komt.

Dank u wel.Flip Nollen
meer info


0 reacties: