zaterdag 21 april 2012

ESP LTD EC-400! Met EMG 81 / 60 (Ruil mogelijk!)

zaterdag 21 april 2012

Aangeboden: ESP LTD EC-400! Met EMG 81 / 60 (Ruil mogelijk!) Prijs: Bieden

Bij deze bied ik mijn ESP LTD EC-400 (See-thru Black Cherry) aan met een EMG 81 in de brug en een EMG 60 in de hals. Beide actieve elementen! Zeer geschikt voor het zwaardere werk! Verder bestaat de gitaar gewoon uit top onderdelen als Grover stem mechanieken, een Earvana Compensated Nut etc. Het is een heerlijk bespeelbare gitaar, en dat is ook wel een klein beetje te zien! Deze LTD heeft door de jaren heen wat beschadigingen opgelopen. Noem het 'roadworn of relic'. De punt heeft alleen een wat 'grotere' beschadiging, zoals te zien op de foto. Voor de rest ziet de gitaar er gewoon nog gaaf uit. Onderkant van de body heeft een paar kleine deukjes, maar dit valt verder niet echt op! Bieden vanaf 250euro, voor minder gaat de LTD EC400 niet weg! Ook sta ik open voor een ruil. Ik ben nog op zoek naar naar bepaalde dingen en die heb ik hier onder vermeld. Een Fender MIM, tele of strat zijn altijd welkom! Heb je vragen, stuur gerust een mailtje!

Ruil voorstel 1: Boss Reverb pedaal (FRV-1 / Digital Reverb RV-5).
Boss Delay pedaal (Digital Delay DD-7 / DD-6).
Electro Harmonix Muff pedaal (Big Muff PI / Little Big Muff / Double Muff).

Ruil voorstel 2: Blackstar HT-1 / HT-5 / Marshall Class 5
De HT1 + een Boss Reverb pedaal of de Boss DD-7.
Of een HT5 / Class 5 + Fuzz pedaal. Ander pedaal uiteraard ook mogelijk.

Ruilvoorstel 3: Ook sta ik open voor een ruil tegen een (Mexicaanse) Fender Telecaster / Stratocaster. De staat maakt niet echt uit, als hij nog maar bespeelbaar is en de frets niet versleten zijn. Liefst met een Maple neck, maar Rosewood is ook geen probleem! Andere voorstellen zijn uiteraard ook welkom!
Ik schat de kans zeer klein in dat iemand de drie pedalen heeft en wilt ruilen. Ben je in het bezit van 1 of 2 van deze pedalen, dan kijk ik voor hoe veel ik het andere pedaal kan kopen via Marktplaats. Dat is dan je bijbetaling. De Blackstar HT-5 heb ik niet heel veel interesse in, maar sta altijd open voor een voorstel! De Blackstar HT-1, eventueel de reverb versie, heeft mijn voorkeur!
meer info


0 reacties: