zaterdag 14 april 2012

Gibson Les Paul 1958 RI VOS Iced Tea, ged. inruil mogelijk

zaterdag 14 april 2012

Aangeboden: Gibson Les Paul 1958 RI VOS Iced Tea, ged. inruil mogelijk Prijs: € 2.695,00

Te koop een zo goed als hagelnieuwe Gibson Les Paul 1958 RI VOS in de kleur Iced tea. De gitaar heb ik 3 maanden geleden nieuw aangeschaft (bon aanwezig) en mag weg wegens aanschaf andere versterker. Ik heb deze gitaar 2 keer meegenomen naar een oefenavond en er is nog nooit mee opgetreden. De originele koffer heb ik alleen maar gebruikt om de gitaar van de winkel naar huis te vervoeren. Naar de oefenavonden ging ie mee in een andere gibsonkoffer. Dit exemplaar is perfect afgesteld. Het liefst heb ik cash maar ruil voorstellen zijn ook welkom. Ik heb echter geen interesse in Fender of PRS
meer info


0 reacties: