donderdag 21 juni 2012

Koreaanse fender squier en peavey vypyr 15W

donderdag 21 juni 2012

Hierbij verkoop ik mijn koreaanse fender squier en mijn peavey vypyr 15 W versterker. De gitaar is in hele goede staat, en de versterker is nog in nieuwstaat.

De fender squier komt uit het jaar 1991 heb ik mij laten vertellen door de verkoper. Dus hij is nog van het goede hout, want die van tegenwoordig worden in mexico gemaakt van goedkoop hout.

Ik heb de gitaar gekocht voor 250 euro en de versterker heb ik gekocht voor 139 euro bij Edemuziek.
Samen hebben ze mij dus bijna 400 euro gekost.

De reden dat ik ze wegdoe is omdat ik er zelf nooit op speel. Ik wou op les maar daar heb ik nu het geld niet voor.

Je krijgt er een gitaarkabel, gitaarstrap van fender, 3 plectrums, gitaar standaard en een tremolo bij.

De gitaar of versterker mag je ook apart kopen.

Ik ben altijd bereikbaar op 0654326202 en wesam_32@hotmail.com.
meer info

0 reacties: