zaterdag 6 oktober 2012

Taylor Solidbody Gitaar (in perfecte staat)

zaterdag 6 oktober 2012

Aangeboden: Taylor Solidbody Gitaar (in perfecte staat) Prijs: € 890,00

Mijn Taylor Solidbody Natural

- Deze gitaar is zo goed als nieuw
- Swamp-Ash body met 'satijnglans' afwerking
- Weinig op gespeeld maar altijd goed onderhouden
- Snelle comfortabele hals
- Ontzettend flexibel in sounds
- Inclusief stevige taylor hard-case en alle papieren.
- Gebouwd in de USA
- Bouwjaar 2008, nieuw gekocht in 2009.

Wat moet ik nog meer zeggen, kijk naar de foto's!

i.v.m. voorkeur akoestisch doe ik hem weg.
Kom hem gerust uitproberen! stuur me even een mailtje of bel me dan maken we een afspraak.
Deze gitaar heeft nieuw 1400 euro gekost, dus graag serieus bieden.

Eventueel ook geïnteresseerd in ruil bijvoorbeeld: mooie stratocaster.

Tags: fender gibson stratocaster telecaster
meer info


0 reacties: