maandag 13 september 2010

Epiphone Les Paul Standard

maandag 13 september 2010

Aangeboden: Epiphone Les Paul Standard Prijs: T.e.a.b.

Ik heb gewoon geen tijd meer om veel te spelen dus verkoop ik een deel van mijn gitaren....
Deze Epi les paul is nu iets meer dan 2 jaar oud en ik heb er ongeveer 4 uur op gespeeld.

De gitaar is in nieuwstaat en kost mij toen nieuw meer dan 400 euro.
Het enige wat er aan mankeerd is dat hij stoffig is, en niet genoeg bespeeld word :)
Hiervoor krijg je een poets setje er bij die ook nog nieuw is.

Bieden per email heeft geen zin, daar ga ik niet op in... dus alleen hier bieden.
Ook staat de gitaar me niet in de weg dus laat aub de onzin biedingen maar zitten.
Ook word de gitaar niet verstuurd. proberen kan wel (als je echt geinteresseerd ben) op afspraak.
meer info


0 reacties: