vrijdag 17 september 2010

Prachtige PRS SE soapbar

vrijdag 17 september 2010

Aangeboden: Prachtige PRS SE soapbar Prijs: Bieden

Aangeboden:
Een PRS SE Soapbar.
incl. originele stevige tas en een levy's strap.

Door de soapbar elementen (Vergelijkbaar met p90's) heb je echt een uniek en supergaaf geluid.
Deze zelfde elementen zitten ook in de duurdere McCarty soapbar versie van PRS.

Gitaar is praktisch nieuw. Ik heb hem in een vlaag gekocht omdat ik hem er zo prachtig uit vond zien, maar thuisgekomen bedacht ik toch dat dit een domme zet was omdat ik al veel en veel te veel gitaren heb.
Vandaar dat ie op marktplaats gaat. Ik heb hem voor 480 Gekocht en de eerste die nu 350 Bied mag hem overnemen.

Niet veel geld voor deze prachtige gitaar.
Je kunt hem voor allerlei stijlen gebruiken. Je geluid is altijd smooth en strak met deze gitaar.

Met vriendelijke Groet,

Tom
meer info


0 reacties: