donderdag 2 september 2010

ibanez les paul custom links handig

donderdag 2 september 2010

Aangeboden: ibanez les paul custom links handig Prijs: € 300,00

ik heb hier een ibanez les paul custom uit 1976 staan. uitgerust met een paar hele vette super 70ies ibanez elementjes en een rose wood toets. het is een gitaar die al een paar jaartjes meegaat maar nog klinkt als een klok. de stem knoppen zijn vervangen. dit is een gitaar voor de liefhebber. letop: hij is wel linkshandig. ik doe hem weg omdat ik niet genoeg tijd heb om te spelen en ik dat zonde vind van een zo mooie gitaar. uiteraard zijn er wel gebruikers sporen maar dat beperkt zich tot wat krassen op de achterkant.deze gitaar is een pre-lawsuit model.mail als je interesse hebt of doe een bod, op onzin biedingen ga ik niet in.
meer info


1 reacties:

joost zei

ik zoek zo een gitaar is hij er nog
mcg Joost

06 55116053