dinsdag 17 mei 2011

ESP LTD SC-500 (Stephen Carpenter / Deftones)

dinsdag 17 mei 2011

Aangeboden: ESP LTD SC-500 (Stephen Carpenter / Deftones) Prijs: Bieden

Te koop aangeboden: ESP SC-500 (Stephen Carpenter / Deftones). Ik doe hem weg omdat ik tegenwoordig erg laag stem (A en G) Ik gebruik daarom al een tijd een Barritone ESP maar wil erg graag een 7 of 8 string kopen. Gitaar verkeerd in goede staat en hij komt met de originele duncan designed elementen. Deze gitaar word niet meer gemaakt = collectors item. Graag alleen serieuze biedingen tnx!- geen inlays (vind ik persoonlijk erg strak).

Voordat ik hem verkoop zal ik hem laten afstellen naar de wensen van de koper en er ook een gratis NIEUWE brug bij doen.

-neck thru body
-H/H/S setup
-5 way switch
-esp tuners
-tune-o-matic bridge
-string thru body
-1 vol/1 tone knob
-24 frets
meer info


0 reacties: