dinsdag 14 augustus 2012

Gibson Les Paul Studio Deluxe

dinsdag 14 augustus 2012

Bij deze bied ik mijn Gibson Les Paul Studio Deluxe uit 2010 aan.

Ik ben drummer van beroep, maar wou daarnaast ook een beetje gitaar leren spelen. Daarom heb ik 1,5 jaar geleden deze prachtige Gibson voor 1200,- gekocht. Helaas was het gitaarspelen niet voor mij weggelegd. Mede door tijdsgebrek heb ik er nauwelijks op gespeeld. Ik vind het zonde om hem niet te gebruiken en heb daarom liever dat iemand anders er blij mee wordt!

De gitaar en koffer verkeren in topconditie en vallen als nieuw te beschouwen. Uiteraard zijn ze beide kras vrij (Zie foto's)

Om een idee te geven van de veelzijdigheid van deze gitaar heb ik een vriend gevraagd om er wat op te spelen. Dat kun je hier bekijken/beluisteren! (Het filmpje is opgenomen met een ipad, dus daar moet je even doorheen luisteren :) )

http://www.youtube.com/watch?v=LTYvUYvjE2U&feature=plcp


--> Een beller is sneller!!!


Groeten,
Tim
meer info

0 reacties: