woensdag 2 november 2011

Dubbelnek Tele, MOET WEG!

woensdag 2 november 2011

Aangeboden: Dubbelnek Tele, MOET WEG! Prijs: N.o.t.k.

Hierbij bied ik 3 van mijn gitaren aan. Drie jaar geleden zat ik nog in een band en gebruikte ik vaak verschillende gitaren, tegenwoordig is dit niet meer zo (speel eigenlijk nooit meer). Vandaar ook deze verkoop.


Gitaar 1: Dubbelnek Telecaster zelfbouw - foto 1

Deze telecaster heb ik via Ebay gekocht en ben ik nooit aan begonnen vanwege te weinig interesse. Aankoop bewijs is aanwezig: $400 aankoop en 50 euro invoerrechten. Alle onderdelen zijn aanwezig om je eigen dubbelnek Telecaster te maken! 1x 12 snaar en 1x 6 snaar. Ook de snaren zijn bijgeleverd.
Je krijgt er ook een pot blanke lak met kleurstof (karamel volgens mij) bij waarmee de gitaar 'ash' is te maken
Vraagprijs: 250 euro


Gitaar 2: Yamaha RGX 620Z AMT - foto 2

Dit was mijn eerste gitaar omstreeks 2005. Aankoop bewijs is nog aanwezig, hij is nieuw gekocht bij de Melodie in Putten. Aankoopbedrag: 670 euro. Het is een van de betere Yamaha modellen gefabriceerd. Hij heeft 2 Alnico elementen (humbuckers). De gitaar heb ik nooit echt weg willen doen omdat hij zo fijn speelde en geen betere all-round gitaar kon bedenken. Hij speelt heel soepel met een lage speling. Zet je de distortion aan dan kun je prima hard-rock of metal spelen. Clean op de nekhumbucker klinkt ook fantastisch. Eigenlijk is het gewoon een fantastische gitaar!
Vraagprijs: 350 euro


Gitaar 3: The Animal Les Paul - foto 3 en 4

Deze gitaar heb ik via marktplaats gekocht en zelf omgebouwd. Hier was ik ambitieus van geworden waarna ik de Telecaster heb gekocht (gitaar 1). De gitaar is helemaal afgeschuurd geweest en heeft een nieuwe primer, verf laag, en lak laag gekregen. Ook is hij uitgerust met nieuwe elementen: een P90 soapbar in de brug en een Vintage chrome humbucker in de nek positie. De gitaar heeft ook nieuwe stemmechanieken (de oude plastic krijg je erbij, de nieuwe hadden een nieuwprijs van 70 euro en zijn van fatsoenlijk metaal en ontstemmen niet zo maar). Het kostenplaatje:
Gitaar: 100 euro
Soapbar P90: 40 euro (je krijgt ook het nekelement erbij)
Stemmechanieken: 70 euro
hardware: 20 euro

Hier komt ook een extra verfbus (blauwe) bij.
Je krijgt er ook een versterker (20 watt) merk Crate met clean en distortion bij en een standaard en gitaarband. Eigenlijk alles wat je nodig hebt om te beginnen.
Vraagprijs: 200 euro



Het geld is al uitgegeven, sla dus je slag en kom met een leuk bod! De gitaren moeten echt weg!!
Alle gitaren zijn in prijs gezakt!!

Mvg,

Robert Jan vd Laan
meer info


0 reacties: