zondag 13 november 2011

Epiphone Les paul Honeyburst plus top (VOLLEDIG GEUPGRADE )

zondag 13 november 2011

Aangeboden: Epiphone Les paul Honeyburst plus top (VOLLEDIG GEUPGRADE ) Prijs: Bieden

Hierbij bied ik mijn volledig geupgrade Epiphone Les Paul Honeyburst plus top aan.
De gitaar heeft werkelijk de soul en sound van een Gibson gekregen.
Ik durf ook rustig te zeggen dat ie voor geen enkele Gibson onder de 2000 euro onder doet.
Je kan hem hier testen en vergelijken met een Gibson die ik hier ook heb
Verder is ie in mint conditie heeft zeer lichte gebruikersporen dus geen lelijke deuken of krassen

De upgrades bestaan uit volgende onderdelen.

Pickups: Gibson Classic 57 in de hals - Gibson Classic 57+ in de brug
Switchcraft Toggle switch
Switchcraft Jack
CTS potmeters
Orange drop capacitors
Grover Kluson Style Vintage Deluxe Tuners
Tonepros Locking Bridge en stopbar.
Graph Tech Tusq Nut.
50's Wiring o.a. geen treble verlies
Finish mod lijkt nu op een dure Gibson VOS finish (Zonder de lelijke Epiphone glans)
Door een professional volledig afgesteld en getweakt.
Incl Draagtas.

Kortom dit is echt een toppertje.
Het heeft me erg veel geld gekost dus onder de prijs bieden heeft geen zin.
Gitaar is niet te reserveren en wordt niet verzonden.
Zie ook mijn andere advertenties
A.U.B GEEN RUILVOORSTELLEN (TENZIJ JE EEN FENDER BLUES JUNIOR TWEED EDITION HEBT.)
meer info


0 reacties: