zaterdag 5 november 2011

Godin Redline HB gitaar aangeboden

zaterdag 5 november 2011

Aangeboden: Godin Redline HB gitaar aangeboden Prijs: Bieden

Te koop aangeboden mijn Godin Redline HB. Kwalitatief erg goede gitaar uit VS/Canada
Ik heb de gitaar nu bijna een jaar, maar speel toch veel meer op m'n telecaster. Zonde, dus ik hoop er iemand blij mee te maken.

Twee humbuckers met coil split staan garant voor veel klankmogelijkheden: van fenderachtig clean tot metal.
Maple neck en body, rosewood toets, 24 frets. Zie de site van Godin voor verdere specificaties!!
Nieuwprijs 480,- euro.

Erg mooi afgewerkt, lage actie en snelle hals.

Graag bieden via de mail.

Een ruilvoorstel kan ook. Ik heb belangstelling voor een Godin Session, G&L strat (tribute), Ibanez preformer 100/200 oid. Eventueel met bijbetalen van een van de partijen. ook als je iets anders in gedachten hebt, laat maar horen.

Bel of mail even als je vragen hebt of langswilt komen om hem uit te proberen.

Groet,

Marcel van der Does
Tilburg

Zie ook mijn andere advertenties

zoektermen fender, clean, jackson, metal, gibson, g&l, HB, parker, ibanez, washburn, schlecter, charvel
meer info


0 reacties: