zaterdag 19 mei 2012

Gibson Les Paul Gold top - nieuwstaat!

zaterdag 19 mei 2012

Aangeboden: Gibson Les Paul Gold top - nieuwstaat! Prijs: Bieden

Ik bied mijn Gibson Les Paul Standard Gold Top te koop aan. De gitaar heb ik nieuw gekocht bij Guitar King in Boekel maar is door mij eigenlijk niet bespeeld. De originele set snaren zit er zelfs nog op! Het is gewoon niet "mijn" gitaar gebleken. Natuurlijk hoort bij deze Gibson de prachtige (Gator) koffer. Er zit letterlijk geen krasje op de gitaar. S.v.p. geen onzinbiedingen en alleen afhaal. Ik ben er nog steeds ontzettend zuinig op! Groet, Joost

De specificaties:

Specificaties van de Gibson Les Paul Standard Gold Top 2008:
  • Kleur: Gold Top
  • Serie: Gibson Les Paul Standard 2008
  • Chromen hardware
  • Antique cream binding
  • Mahonie hals
  • Rosewood fingerboard
  • 22 frets
  • Tune-O-Matic brug
  • Grover tuners
  • 2 Burstbucker Pro gitaarelementen
  • 2 volume- en 2 toneregelaars
  • 3-weg schakelaar
  • Incl. Gibson koffer
meer info


0 reacties: