vrijdag 27 juli 2012

Fender Usa '57 reissue stratocaster fiësta red als H.Marvin

vrijdag 27 juli 2012

Aangeboden: Fender Usa '57 reissue stratocaster fiësta red als H.Marvin Prijs: € 1.350,00

helaas moet ik afscheid gaan nemen van mijn geliefde fiësta red Fender American vintage reïssue 57 stratocaster
ik heb hem met veel moeite een paar jaar geleden weten te bemachtigen in America
In deze fiësta red kleur is het een liefhebbers item die maar mondjes maat eens in de zoveel jaar is uitgebracht, het is geen mex of Jap die je wel eens tegen komt, maar een Usa Fender ''57 reïssue strat!!
de strat is dus wat jaartjes oud , altijd gekoesterd, geknuffeld en betroeteld door deze liefhebber en heeft dan ook weinig te verduren gehad wat hem ook wel aan tezien is, hij is niet nieuw maar wel in een goede conditie!!
de foto's zijn niet zo scherp en hebben hier en daar wat licht weerkaatsingen dat zijn dus geen beschadigingen!!
ik heb er een originele Fender tweed koffer en papieren bij

mag uiteraard voor aankoop geprobeerd worden.
kan eventueel goed verpakt verzekerd verzonden worden maar ophalen heeft de voorkeur

kijk ook eens bij mijn andere advertentie voor een setje Abigail Ybarra Master wound pu's zie foto 7 & 8
meer info


0 reacties: