woensdag 4 juli 2012

Te koop: PRS SE Custom in perfecte staat!

woensdag 4 juli 2012

Aangeboden: Te koop: PRS SE Custom in perfecte staat! Prijs: € 329,00

Te koop: PRS SE Custom in nieuw staat! Ik heb deze gitaar eind december 2011 gekocht. Er is een handvol keren binnenshuis op gespeeld. Er zit geen enkele kras op: hij ziet er puntgaaf uit! De reden dat ik 'm wegdoe, is dat het beestje weinig toevoegt aan de gitaren die ik al heb.
De adviesprijs is 655,00 euro. Ik heb 'm zelf gekocht voor 599,00 euro. Feedback in Rotterdam verkoopt 'm voor 479,00 euro. Ik doe 'm weg voor 329,00 euro! Gitaar wordt geleverd met een stevige zwarte originele gigbag van PRS. Ik doe er zelf een zwarte leren strap van Ernie Ball bij. Een prachtige deal voor een mooie kwalitatief hoogstaande gitaar!

Specificaties:
  • Body: Mahogany with Maplte Top and Flame Mapple Veneer·
  • Hals: Mahogany, set·
  • Frets: 22·
  • Toets: Rosewood· Schaal: 25" (635 mm)·
  • Brug: PRS Designed Tremolo·
  • Hals Pickup: PRS Designed Bass Humbucker with Zebra Bobbins·
  • Brug Pickup: PRS Designed Treble Humbucker with Zebra Bobbins·
  • Schakelaar: 3-weg schakelaar·
  • Electronica: Master Volume, Master Tone
meer info


0 reacties: