donderdag 25 augustus 2011

BC Rich Warlock + Marshall versterker + Effect pedaal !

donderdag 25 augustus 2011

Aangeboden: BC Rich Warlock + Marshall versterker + Effect pedaal ! Prijs: € 175,00

Beste lezer.Bij deze bied ik mij mijn Bc rich warlock bronze series, mijn marshall MG15, en mijn Zoom 1010 te koop aan.Reden van verkoop: ik heb een nieuwe gitaar, versterker en pedaal aangeschaft.
  • Bc Rich warlock Bronze series; Deze gitaar is ongeveer een jaar oud.Het is een perfecte beginners gitaar en is me goed bevallen, Snaren zijn sinds een tijdje vervangen en hij heeft een tijdje terug nog een controle gehad bij de lokale gitaar winkel, een minpunt is dat toen ik de gitaar had gekocht bij de verzending een klein stukje van de headstock is afgeknapt.
  • Marshall MG15: Een super versterkertje! clean en overdrive + Digital FX (delay en Chorus) Kanalen.deze versterker is me echt super bevallen in de tijd dat ik hem heb gehad, Heeft wat gebruikers sporen maar werkt verder nog perfect!

  • Zoom 1010: Een multi-effect pedaal met tientallen effecten, onder ander Distortion, delay, chorus en nog veel meer, ingebouwde Tuner om je gitaar te stemmen, en je kan alle effecten aanpassen!

  • Word het liefst als Set verkocht!!Voor vragen of info kan je me altijd mailen.
Ik heb ook nog een Washburn VGA 15 versterker staan die niet meer gebruikt word, Clean/overdrive kanaal, 15 watt.Werkt nog perfect, wel wat gebruik sporen, Vraagprijs 40 euro.

  • Mvg,M.reijnders
meer info


0 reacties: