donderdag 11 augustus 2011

Compleet beginners pakket! Zie Advertentie!*Prijsverlaging!

donderdag 11 augustus 2011

Aangeboden: Compleet beginners pakket! Zie Advertentie!*Prijsverlaging! Prijs: Bieden

Hallo,

Ik heb hier een hele nette en mooie gitaar staan van Washburn betreft de x50 serie.
Bijna nooit mee gespeeld, het hele pakket ziet er heel netjes uit en het klinkt super!
De gitaar moet alleen even gestemt worden.

Ik verkoop de gitaar om dat ik er niks mee doe(ik dacht te gaan gitaar spelen maar dat viel nogal tegen..)

wat zit er in het pakket:

  • De gitaar: Washburn X-series X50
  • Kustom versterker
  • 2 kabels
  • gitaarband(suede)
  • distortion pedaal
  • Gitaarboek met cd en foto's(erg handig!)
  • Electronisch stemkastje
  • veel plectrums(waaronder de cactusplectrums)

Oftewel een compleet en mooi beginners pakket!
Een goed bod is ook welkom!

voor 50 euro extra is ook een hele mooie Sennheiser draadloze hoofdtelefoon erbij te krijgen.

Excuses voor de wazige foto's, ze zijn met een telefoon gemaakt.
meer foto's op aanvraag!

Graag reageren via mail, omdat ik mn telefoon vaak niet kan opnemen ivm werk.

Groet Gerjan
meer info


0 reacties: