zondag 9 oktober 2011

Gibson Les Paul Studio Ebony 2009

zondag 9 oktober 2011

Aangeboden: Gibson Les Paul Studio Ebony 2009 Prijs: € 725,00

Ik heb deze Gibson Les Paul Studio begin 2009 nieuw bij Feedback in Eindhoven gekocht (aankoopnota is aanwezig). Ik heb er echter zeer weinig op gespeeld. De gitaar heeft dus zo goed als geen gebruikerssporen. Ik ben altijd uiterst voorzichtig met mijn gitaren en dat is ook te zien aan deze mooie Gibson! De gitaar is door een professionele muzikant nagekeken en afgesteld. Kenmerkend aan Gibson gitaren is dat ze door de humbuckers erg warm en vol klinken met veel sustain.
  • Bouwjaar: 2008
  • Serienummer: 033781497
  • Houtsoorten: maple en mahogany
Deze gitaar gaat weg omdat ik alleen op mijn andere gitaren speel. Het is zonde om deze mooie gitaar alleen in de koffer te laten liggen. De gitaarkoffer krijg je er natuurlijk bij. Geen ruil. Graag een serieus bod. Onzinbiedingen worden direct verwijderd.

Neem gerust contact op als u geïnteresseerd bent.
meer info


0 reacties: