woensdag 26 oktober 2011

Mooie beginnersgitaar

woensdag 26 oktober 2011

Aangeboden: Mooie beginnersgitaar Prijs: Bieden

Beste geïnteresseerde,

Ik heb deze gitaar alweer een tijdje geleden gekocht in de hoop ooit een keer gitaar te kunnen spelen. Helaas heb ik het veel te druk met andere dingen en vind ik het zonde om de gitaar te laten verpieteren.

De gitaar heb ik enkel 2 a 3 keer gebruikt, dus hij is nog eigenlijk helemaal nieuw.
Er zijn geen beschadigingen aan de gitaar of andere onderdelen die hier bij zitten.

Bij de gitaar is inbegrepen:
- Originele verpakking van het volledige pakket
- Gitaar tas
- Headphone
- Versterker (lijkt klein, maar komt erg goed geluid uit)
- Snarenstemmer
- Harley davidson plectrum
- Inbussleutels

En wat niet in het pakket hoort, maar wat je er wel bij krijgt:
- Standaard voor de gitaar

Ik verkoop de gitaar enkel met het volledige pakket erbij, tegen een aannemelijk bod.

Als u geïnteresseerd bent kunt u mij bellen op: 0639371540 of u kunt mij een mailtje sturen naar m_heijne@hotmail.com. Wanneer ik uw bod accepteer, kunt u hem doordeweeks ophalen in de avond.

Voor alsnog, diegene die met een mooie en vooral complete gitaarset wil beginnen, is dit de perfecte set.

Met vriendelijke groet,
Mark Heijne
meer info


0 reacties: