zondag 2 oktober 2011

Peavey PXD Void I - Metal/Rock gitaar + Gigbag - twv 589 eur

zondag 2 oktober 2011

Aangeboden: Peavey PXD Void I - Metal/Rock gitaar + Gigbag - twv 589 eur Prijs: € 325,00

Peavey PXD Void I t.w.v. €589,- (Peavey.com) te koop aangeboden.

Ik heb de gitaar gewonnen 2 maanden terug en hoewel het een prachtige gitaar is die naar mijn mening goed klinkt en goed speelt, is het toch niet helemaal mijn gitaar. Ik speel zelf een ander genre muziek dan waarvoor deze gitaar gemaakt is en daarom bied ik hem te koop aan. Inclusief een stevige gigbag om hem in mee te nemen. Garantiebewijs van Peavey zit er nog bij.

Specificaties (van de Peavey website):

  • -24.75" scale
  • -15 degree headstock
  • - Set-neck with maple neck and rosewood fretboard with aluminum inlay
  • - Basswood body
  • - Two VFL Active ceramic pickups
  • - Two Volume controls and Master tone control with 3-way toggle switch
  • - Precision PXD logo tuning machines,15-1 ratio w' distinctive PXD button
  • - String thru body, fixed bridge design
  • - Black hardware
  • - Dual action torsion rod
  • - 24 jumbo frets
  • - Weight Unpacked: 7.50 lb(3.401 kg)
  • - Weight Packed: 15.50 lb(7.03 kg)
  • - Width Packed: 23.87"(60.6298 cm)
  • - Height Packed: 48"(121.92 cm)
  • - Depth Packed: 5.12"(13.0048 cm)

Zoals ik zei, ik heb hem slechts een maand terug gewonnen en hij is dus nog helemaal nieuw. Uiteraard mag je hem uitproberen voor je hem definitief koopt.

Mail mij als je interesse hebt in dit metal monster!
meer info


0 reacties: