zaterdag 8 september 2012

Epiphone Les Paul + Line6 Spider 4 75W + FBV Express Pedal

zaterdag 8 september 2012

Aangeboden: Epiphone Les Paul + Line6 Spider 4 75W + FBV Express Pedal Prijs: € 300,00

  • Bij deze bied ik mijn Epiphone Les Paul elektrische gitaar met versterker en bijbehorend pedaal aan. Ik verkoop ze omdat ik inmiddels ben overgestapt op een hogere prijsklasse.
  • De versterker en het pedaal zijn in goede staat. De gitaar vertoont enkele sporen van optreden. Zo heeft de lak op de kam wat schrammen, en is de topkam wat ingescheurd. De gitaar is wel reeds opgeknapt, met straplocks en vernieuwde elektronica. De slagplaat kan er kosteloos opgezet worden.
  • Je krijgt er een erg stevige tas, band, standaard en kabel bij.
  • De prijzen los: Epiphone Les Paul Standard: 150,- Line 6 Spider IV 75W + FBV Express pedal: 150,-
  • Eventueel heb ik ook nog een Shure Beta 58a inclusief kabel in perfecte staat voor 100,- te koop.
Mocht u geïnteresseerd zijn, laat een bod achter of stuur me een e-mail.
meer info


0 reacties: