dinsdag 25 september 2012

Fender 66 Relic Custom Shop stratocaster

dinsdag 25 september 2012

Aangeboden: Fender 66 Relic Custom Shop stratocaster Prijs: Zie omschrijving

mooie candy apple red 66 relic Fender Customshop stratocaster
de strat voelt en speelt perfect, klinkt ook zeer goed, je zal niet snel een betere treffen!!
professioneel zijn bij Haar guitars de frets plek leveld en hij heeft een nette geschielde aanpassing in de body onder de slagplaat gemaakt ,netjes gefreesd dus geen hak werk zie foto
dit omdat ik een tijdje een humbucker in de brug nodig had.
verder is de strat mooi relic en origineel alleen nu heb je de mogelijkheid om er een humbucker in te zetten, merk en zie je verder niets van

lichte elzen body met mooie contouren ,Relic en craqualé, de candy apple red kleur is mooi 3D diep "love it or hate it!"

66 dus het Hendrix type grote headstock de mooiste die er is!! is persoonlijk.

smooth C halsje met birdseye en flame erin ,goede pleked/leveld frets

natuurlijk verder aged hardware en plastics het is tenslotte een Custom Shop Relic 66 strat

incl. de originele case, candy en coa .

mag weg omdat ik nu toch weer wat anders wil en dat kost geld hè!!
ik wil er 1950,- voor terug hebben al dan niet met gedeeltelijke inruil van een leuk gitaar van een prominent merk


testen/ophalen in Den Haag.
kan verzonden worden maar ophalen heeft mijn voorkeur!!
kijk ook eens bij mijn andere advertenties
meer info


0 reacties: