maandag 24 september 2012

Santander "Johnny Smith" Jazz gitaar, Hollow body

maandag 24 september 2012

Aangeboden: Santander "Johnny Smith" Jazz gitaar, Hollow body Prijs: Bieden

Hierbij mijn Mooie Jazz gitaar in de kleur 'Walnut Brown' te koop! Het merk van deze gitaar is Santander, een niet erg bekend maar kwalitatief erg goed merk. Het model is vernoemd naar Johnny Smith, een beroemde Jazz gitarist. De gitaar is ongeveer 2 jaar in mijn bezit, ik heb hem gekocht voor 450 euro. Ik heb er alleen thuis op gespeeld en ik heb de gitaar goed onderhouden. Ik heb er voor de zekerheid een goede gitaarkoffer bij gekocht ( nieuwprijs 100 euro) van het merk Boston. Ik wilde me gaan richten op Jazz gitaar en daarom heb ik de gitaar gekocht. Na een tijdje kwam ik tot de ontdekking dat dit niet mijn specialiteit is. Daarna heeft de gitaar vrijwel alleen in de koffer gezeten. Ik heb zelf nog een aantal elektrische en akoestische gitaren, deze gitaar verkoop ik omdat ik hem te weinig gebruik. Ik vind het zonde om hem onbespeeld in zijn koffer laten staan.U/jij kunt (bij een goed bod) vrijblijvend een keer komen spelen op de gitaar. Over de manier van betalen en levering valt te praten. De koffer zit inbegrepen bij de gitaar.Groeten Edwin
meer info


0 reacties: