vrijdag 2 november 2012

Fender Custom shop '66 relic stratocaster

vrijdag 2 november 2012

Aangeboden: Fender Custom shop '66 relic stratocaster Prijs: Zie omschrijving

mooie candy apple red 66 relic Fender Customshop stratocaster
de strat voelt en speelt perfect, klinkt ook zeer goed, je zal niet snel een betere treffen!!
professioneel zijn bij Haar guitars de frets plek leveld en hij heeft een nette geschielde aanpassing in de body onder de slagplaat gemaakt ,netjes gefreesd dus geen hak werk zie foto
dit omdat ik een tijdje een humbucker in de brug wilde.
verder is de strat mooi relic en origineel alleen nu heb je de mogelijkheid om er een humbucker in te zetten, merk en zie je verder niets van

heerlijke lichtgewicht player met die heerlijke bluesy sound en echte strat belletjes sound in de tussenstandjes


lichte elzen body met mooie diepe contouren ,Relic en craqualé, de candy apple red kleur is mooi 3D diep "love it or hate it!"

66 dus het Hendrix type grote headstock de mooiste die er is!! is persoonlijk.

smooth C halsje met birdseye en flame erin ,goede pleked/leveld frets

natuurlijk verder aged hardware en plastics het is tenslotte een Custom Shop Relic 66 strat

incl. de originele case, candy en coa .

mag weg omdat ik mijn verzameling wat aan het uitdunnen ben.
was nieuw 3300,= en ik wil er 1950,- voor terug hebben al dan niet met gedeeltelijke inruil van een leuk gitaar van een prominent merk want hij moet weer vlot verkoopbaar zijn!!


testen/ophalen in Den Haag.
kan verzonden worden maar ophalen heeft mijn voorkeur want deze moet je echt proeven,voelen en horen!!
kijk ook eens bij mijn andere advertenties voor meer uit mijn verzameling.


ook nog even dit , als je reageert geef dan gelijk een goed mail adres en/of telefoon nr. door want er zijn nog al wat mensen waarbij de reactie mail via MP niet aankomt.
meer info


0 reacties: