donderdag 1 november 2012

Fender Road Worn 60's Strat Sunburst + Upgrades

donderdag 1 november 2012

Te koop: Mijn Fender Road Worn 60's strat Sunburst! (Zie foto)
  • Een van mijn favoriete gitaren om op te spelen. Ik doe hem weg omdat ik de laatste tijd meer akoestisch speel, en hiervoor een dure Martin wil kopen.
Fender Road Worn
Licht gewicht 3.3 kilo

Met de volgende upgrades door Piet Guitar in Arnhem laten afstellen:
  • Een Bone Nut ( Topkam van Bot) laten plaatsen
  • Frets laten polijsten en gelijk laten richten, zijn nu spiegelglad
  • Nieuwe Stemsleutels laten aanbrengen (Dezelfde die op de "Number One" van Stevie Ray Vaughan zitten en de BLK1 van John Mayer, erg duur en moeilijk aan te komen!)
  • Nieuwe Clay-achtige Dots laten plaatsen gemaakt van Phenolic (Dus geen plasticke dots die weer wit worden na een tijdje spelen)
  • Dit heeft bij elkaar meer dan 350 euro gekost aan upgrades!

Ik verkoop hem inclusief gitaartas, incl. een nieuw setje Elixer snaren.
meer info

0 reacties: