zaterdag 17 november 2012

Les Paul Rokkomann electrische gitaar + Vintage versterker

zaterdag 17 november 2012

Aangeboden: Les Paul Rokkomann electrische gitaar + Vintage versterker Prijs: T.e.a.b.

Hoi! 

Hierbij bied ik mijn Les Paul Rokkoman Deluxe aan. 
Zoals op de foto te zien is de gitaar niet in nieuwe staat, ik heb hem gebruikt.
Er komt ook een versterker bij, ook te zien. Bij die versterker hoort een box van 50 watt geloof ik. Dat weet ik niet zeker.
Een paar gebruikssporen:
- één van de 4 knopjes op de gitaar doet het niet (eentje van de 'tone')
- Soms kan hij even kraken als het draad niet goed in de ingang van de gitaar zit.
- de b-snaar hapert een klein beetje, maar dat hoor je versterkt amper.  

Op de versterker zitten 5 knopjes:
-  Tone (Toon)
-  Volume (Volume)
-  Reverb (Als je deze open draait, krijg je het idee dat je in een grote ruimte staat)
-  Intensity (echo)
-  Speed (snelheid van de echo)

Als het u wat lijkt, een mailtje kan, ik kijk bijna elke dag.
Bieden kan, ik kijk bijna elke dag.
Bellen/smsen/whatsappen kan, ik kijk minstens elk uur.
Groetjes,
Aalbers
meer info


0 reacties: