donderdag 1 november 2012

Oude Ibanez uit de jaren 60

donderdag 1 november 2012

Aangeboden: Oude Ibanez uit de jaren 60 Prijs: Bieden

NB: Indien mensen getracht hebben mij op 30/10/2012 en 31/10/2012 te mailen, verzoek ik dit nogmaals te doen, omdat ik vanwege een storing, die dagen niet al mijn mails heb ontvangen.

Te koop

Oude Ibanez uit midden jaren 60, welke type het is weet ik niet, maar het lijkt wel een voorloper van de Jet King.
Deze Ibanez is een vroeg Fuji Gen exemplaar.

De gitaar verkeerd in een goede staat, met normale gebruikssporen die je kan verwachten na 45 jaar.
Alles aan de gitaar werkt goed en de gitaar blijft ook goed op stemming.
De frets hebben geen fretwear en de intonatie is eigenlijk best goed.
Het fretboard heb ik gereinigg en ge-olied en ik heb de gitaar voorzien van nieuwe snaren (0.10-0.46)

De actie is mooi laag en de gitaar is prima bespeelbaar.
Deze Ibanez heeft een mooie clean sound, maar klinkt ook lekker met een beetje overdrive.

Deze Ibanez komt in deze staat niet veel voor en hoort bij iemand thuis die deze gitaar waardeert om zijn geluid en historische waarde.
Ik verkoop de gitaar dus niet zomaar aan iedereen.

liever niet mailen maar bellen.
meer info


0 reacties: